30 decembrie, 2011

Two children<->one heart.

     Acesta e o postare specială, motivul ---> am avut un an plin de dragoste şi durere. S'a sfârşit [Aleluia].
Am fost 2, a fost o singură inimă, o singură dragoste.
     Urăsc cuvântul ''A fost'', de ce mă pui să'l folosesc?  Pf....
2 copiii, destul de mici, neinteresaţi de viaţă, dragoste nici atât, dar mai târziu o singură inima care îi străbătea pe aman2. Şi era minunat când nu se certau, când se iubeau, când se certau ''Eu te iubesc mai mult...Ba nu eu...'', când se vedeau, când cuvântul ''Iartă'mă'' exista, când nimic nu'i putea despărţi. Dar acum trebuie să zic adio la tot ce a fost.
     Păşesc fară încredere, singură, în noul an. Cine mă v'a apăra acum? Mă simt singură, singură într'o nouă viaţă. Dar poate acesta îmi v'a aduce gânduri mai bune şi zâmbete. Şi poate o să mai creez o inimă, poate nu, nu mai vreau să văd oameni suferind. Urăsc să vorbesc la trecut de tot ce a fost.
     Am multe regrete. Dar sunt optimistă poate acei 2 copii acea inimă m'a făcut să îmi deschid ochii mai bine, Te asigur am învăţat multe din greşelile făcute. Acum vreau să mulţumesc tuturor care m'au sprijinit şi pur şi simplu m'au iubit. Dar vreau sa ÎMI CER SCUZE. ''Uite am greşit faţă de tine, dar nu e vina mea că m'am îndragostit de tine, îmi pare rău, scuzele sunt inutile acum dar pentru mine contează.'' Mulţumesc celor care m'au sprijinit şi nu m'au lăsat la greu. Celor care mă vor în viaţă [Ankaaaa :X.], celor care ştiu să mă încurajeze [Mădăăăă :X.], celor care s'au gândit la mine [Bentea. :X.].
     Am avut un an plin de dragoste, şi nu vreau să'mi schimb trecutul, am suferit mai mult decât trebuia dar asta ma învăţat că trebuie să iubesc cu limite. No să uit de inima noastră care a rămas doar a mea, e o pată de neuitat.
Practic încă te iubesc enorm :X. 
     Un an nou fericit tuturor!

Un comentariu:

Tipa Zet spunea...

DA,stiu ce zici.O sa iti treaca,mai ales daca ai prieteni langa tine!;)