20 decembrie, 2011

Fila de jurnal ;X.

Cineva ma regasit in acesta melodie [prima strofa].
Daca ai putea sa simti ce simt si eu ai intelege dece iubesc cuvantul ,,Moarte’’. Fiecare zi imi rezerva ceva bun, ceva ce ma face sa schitez un zambet cate de fals ar fi el dar brusc simt cum imi cade cerul in cap, dece? Pentru ca asa vrea cel de sus. Sa sufar nonstop. Partea buna, nu pot plange in public cand vine vorba de El. Urasc sa vad lume vorbind de dragoste, oameni aratand dragoste tot daca neaga orice iai intreba, persoane care sufara din dragoste. Uras acest cuvant. 4 luni de sange si lacrimi mi’au fost deajuns, dar nu se opreste totul aici pentru ca nu pot sa trec asa repede peste. Ma inebuneste tot ce fac, raman socata cat pot tine in mine. Ma surprind mai tare pe zi ce trece. Sunt foarte schimbata. Nu stiu ce e cu mine, El ma schimbat foarte mult. Cresc in lumea astea ciudata si imi fac rau, imi fac rau cei care ‘’O prietene’’ dar defapt ar vrea sa zica ‘’Dute drac’u,,Si imi fac rau sentimentele dulci pentru El. Care in loc sa scada se inmultesc. Traiesc mai mult din vise si inconjurata de propriile’mi poezi mai nou si povesti. Sunt laudata uneori pentru ele dar numi pasa, nu ma pot bucura de putin pana numi impact o problema din suflet. Asta sunt eu, am dorit sa nu mai dau nume la postare si sal gresesc am zis cai mai bine sa ma exprim prin propriu’mi jurnal!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cineva ;;)?

cineva eu :-" ?

normal <33333.