28 decembrie, 2011

Scrisoare catre tine.

Sunt încă un copil, ştiai? Afli acum. Am un suflet plin de sentimente, dulci, amare, pline de ura, de toate felurile. Tu şi mulţi alţi îţi baţi joc de sentimentele mele. Ruşine să"ţi fie. Sunt un copil de ce profiţi prostule?


.Am vrut să fim iar priteni' ai refuzat complet.
.Am vrut să'ţi spun că încă te iubesc' nai vrut să mă asculţi.
.Am vrut să'ţi arât că'mi pasă de tine' zici că mă bag iar în viaţa ta.
[Ai primit mesajul? Ştiu ca da. Hai ca despre tine vorbesc.]


Practic sentimentele pentru tine m'au transformat în MONSTRU. Acest copil vrea o viaţă normală, ajutăl, dar stai am uitat ţie îţi place să'ţi baţi joc. Nu pot să mai am o conversaţie normală cu tine, nu pot să'mi mai exprim sentimentele. Fiecare cuvant al meu in faţa ta e un nimic. [Scriu aici pentru ca nu pot să'ţi mai zic nimic în faţă.]  Vorbesc pur şi simplu degeaba cu tine. Nu mai eşti acelaşi nu mai sunt aceaşi. Mi'a ajuns. Te iubesc dar asta nu  înseamnă că trebuie să suport atâtea. Ştiu un singur lucru ,,No să mă mai iubeşti NICIODATĂ,, mă doare urât asta, e greşeala mea da, pfoi ce proastă am putut fi şi eu. Era totu prea perfect atunci, trebuia eu să stric ceva. Am fost o v*c*, basmul meu s'a sfârşit atât de tragic. Şi era totul aşa de frumos. Of, dacă mai zic ceva mă apucă şi plânsul. Nu îţi cer multe, nu mă milogesc în faţa ta să te am înapoi pentru că sunt conştientă că nu o să mai fi niciodată al meu. Deja nu mai am cu cine vorbi despre tine, deja NIMENI nu vrea să mă mai asculte. Aşa că mia mai rămas doar să plang singură şi în linişte. Toată viaţa o să regret nişte lucruri legate de tine, şi mai  ales că te'am făcut să plângi, ştiu că am mai ziso de multe ori, dar acum o zic din suflet ''Îmi pare rău''. Dar acum regretele nu mai contează, faptul e consumat. Ştiu că vorbele mele nu mai au nici un rost, dar simt nevoia să'ţi zic toate astea. Şti, no să mă mai bag în viaţa ta sau măcar o să încerc, dar sper să rămânem prieteni aşa cum ştin noi. Poate acum e rândul alteia să te aibă..... Offff....Ai grijă ce faci cu viaţa ta, poate mă incluzi şi pe mine în ea, măcar ca un mic prieten. Pentru mine încă însemni ceva, dar într'un final o so termin ori cu tine ori cu mine. Prea multe lacrimi atunci pentru nişte amintiri pătate acum. Au trecut 7 luni jumate de la primul ,,Te iubesc,, pentru tine. Şi doar 4 de cand am început să înţeleg ce e dragostea. Pe zi ce trece te iubesc mai mult de ce? Nu ştiu. Mai am doar întrebări pentru tine. Aş dori să'mi răspunzi la cateva.
~ Mai însemn ceva pentru tine?
~Mai am şanse să fim prieteni?
~Mă mai suporţi?
~Ce mai sunt eu în faţa ta? [O persoană puţin importantă sau doar fum?]


Te iubesc!



Niciun comentariu: