25 decembrie, 2011

Craciuneluuuuuu ;X.

Usor, usor a venit si Craciunul, iubesc acesta sarbatoare, singura zi din an in care ma dedic familiei sii ii simt aproape, dar anul acesta a fost diferit, anul acesta te'am simtit departe, rece pe tine. Toate astea m'au facut sa tratez totul cu o indiferenta jalnica, n'am fost eu, azi in corpul meu a fost un alt copil plin de ura. Am zis ca existha MINUNI de Craciun, dar intradevar visez prea mult, sau da existha dar nu pentru mine. Cadoul mult dorit de mine la primit ea, of ce draguts;|, numi ramane decat sa ma bucur pentru aliti, sa le arat cami pasa de fericirea lor in spate insa plangand. M'am vaitat ogramada ca o sa fie ''Un Craciun trist!'' toti nu ca nui adevarat ca bla bla, aberati neinteresante, si vedeti asa a fost. Ma cunosc prea bine. Dar ma face sa zambesc doar un lucru, nau trecut sarbatorile pot sa mai fie minuni. Dar iar visez cu o ochi deschisi. ``Hei copilo trezestete``' Azi am baut o doza de realitate, [pentru ea, B.] ''Vezi ca nu ma place, vezi co place na adevar''. Azi am zis spot bautura hai so dam pe realitate, intredevar cruda si rea realitatea mea, asa ca mai bine ramaneam la bere. Nu stiu cu ce am gresit asa urat sa am un craciun fara suflet, unul atat de trist pentru un copil atat de colorat. Dar asta e destinul, destinul meu, un nou Craciun o noua veste, poate la anu o sa fie mai bine, ma alina fraza asta. Poate acolo in sacul mic si rosuuu existha si un zambet pentru mine, dar poate nu e mementul sal primesc acum, poate o sa se intample si ceva bun pt mine. Vorbesc cu ''poate'' deoarece niciodata nu sa intamplat si cuvantul acesta pentru mine e un NIMIC. Asa ca aberati nonstop, imi permit azi.
Trecem peste mine, va urez un Craciun fericit si zambitshiii!

Niciun comentariu: