16 decembrie, 2011

Prieteniii ---> o parte din mine.



Y. --- X.
Nu pot fi perfecta, am mi de defecte, dar asta e viata. Acum nu ma pot decide daca acesta este o problema sau un defect [Problema sigur, trb sa mai trec pe la Doctor.], nu stiu sa’mi tin aproape pritenii, si acum o sa incepeti toti ‘’Dar nu e adevarat e foarte simplu’’ ; sau ‘’Da ai dreptate’’. E problema mea deci ‘’SsssssS,,. Sunt unele persoane considerate priteni nu stiu exact cum pentru care nu am plans niciodata pentru ele, concluzie ‘’Nu sunt priteniii ,,buni,,’’, dar si unele pentru care nu mai am lacrimi. Azi voi discuta doar despre cele cu multe lacrimii sterse. Nu stiu cat de important ar fi sa dau nume, poate pana la final o sa dau macar un mic detaliu. Voi nota X si Y.

Incepem cu X.
~ Eaaa e o persoana f speciala pentru mine ce pot zice mai mult, ma vrut in viata asta conteaza. Insemn ceva pentru ea, sau macar asa cred. Ne cunoste mai bine de 2 ani, si pot zice ca am avut o senzatie de bine si de incredere profunda in ea de la prima conversatie. Si au inceput miile de minute cunsumate, pe intelesul vostru, conversatiiile telefonice [Seara, zi, nu conteaza], puteam sta 24 din 24 sa vorbim la telefon si nu ne plictiseam gaseam noi subiect cel mai frecvent fiind dragostea. Da de aici au inceput si problemele nostra, a intervenit B. [v’am zapacit cu aceste litere.]. Nu mai dam detail nu mai conteaza. Am avut certuri NONSTOP dar cand vine vorba de ea ‘’Eu cedez’’, nu pot sta suparata pe ea sau ea pe mine, ne impacam. Acum daca tot m’am deschis atat de mult  vreau sati mai zic X noi nu avem certuri din cauza lui B. avem alt motiv, bine eu am alt motiv, dar totusi te rog IARTA’MA pentru tot ce ti’am facut!

Continuam cu Y.
~Y. ma simt atat de prost, nici nu am cuvinte sa’ti explic cat de rau imi pare pentru ce am facut. Ea este persoana de care ai nevoie. Te ajuta fara sa faca rau sau sai ramai datare, o respect pentur notele bune si comportamentul draguts pe care il are, o iubesc pentru felul de a fi si de a ma incuraja cand am nevoie. Mi’a fot alaturi in cele mai groaznice momente ale vietii mele si eu nu am apreciat asta, am gresit si gresesc enorm. Ne cunostem de 10 – 11 ani, dar doar de 4 am inceput sa o cunosc mai bine. Am avut si cu ea mi de certuri mult mai aprinse dar am trecut peste ele, mi’am propus sa no mai ranesc sau so suparar, e o pritena pe care nu o merit, e prea speciala, poate intr’o buan zi o sa’mi fac o lista cu cei mai buni prieteni, va si ea in fruntea listei cu siguranta. Aaaa Y. cu tine am certuri din cauza lui B. scuze dar sti vorbesc ceva prost si fac altceva tot prost. Nu vreau sa me cert cu tine pentru nimic IARTA’MA! Nu mai crede tot ce zic.


Va iubesc pe toate asta vreau sa intelege’ti!

Niciun comentariu: