01 decembrie, 2011

Paradisul meu.

     Unde e paradisul meu?!? Destul de departe de realitate. Acesta este simplul motiv pentru care eu sunt mai mereu <Trista>. ‘’Schimbal’’ asa ar zice multi!?! Si eu leas raspunde indiferita ,,Nare rost’’. Ma multumesc foarte des cu ce am. Nu merit sa traiesc in paradis, nu vreau sa fiu tinuta in puf. Paradisul meu e alaturi de ei, prieteni mei, sufletul meu, persoana care ma ajuta la greu. Poate asta nu e un adevarat paradis, dar pentru una ca mine e perfect. Am gresit mult, mi-am pierdut paradisul iar filele basmului meu au fost smulse de mult din viata mea acum am ramas doar cu una in suflet pe care scrie ‘’The End’’. :-<, nu gresiti lafel ca mine. Suferinta doare. Revenim, eu nu vreau un paradis foarmat din bani, masini etc. Ce fac cu acestea? Atata timp cat numi aduce pe chip fericire nam nevoie de ele. Eu vreau atentie, dragoste, prieteni, cineva care sa ma intrebe cu drag si ingrijorare ``Esti bine?`` .  Acela da paradis cand sti ca, cuiva ii pasa de tine in adevaratul sens al cuvantului nu casi bate joc, Nu prea stiu eu sa am grija de proteni dar daca iubesc pe cineva foarte mult sunt ei!
<Atentie la paradis!>

2 comentarii:

Tipa Zet spunea...

Hai mai..:o3.Esti asa sad de 1 Decembrie?..Stiu cum e..Oricum,de obicei cand zici ca e ,,the end"..de fapt nu e:))

Goda spunea...

Paradisul ti-l faci tu!