29 noiembrie, 2011

~Sub semnul intrebarii ♪♫♪

Nul criticati din prima,
ascultati mesaju, o sa va uimeasca:X

’’Si daca am sa plec unde m-as duce?
Si daca am sa mor cine m-ar plange?
Si daca voi trai cine ma va iubi?
Sunt intrebari ale unor oameni singuri’’
     Eu vreau raspuns aici! Sunt diferita cu totu de multi oameni, nu sunt ~Cocalara~. Ascult Spike si ma doare in cot de cei care ma critica. Canta? E om? Ce mai vreti.
    [ Sa ne amintim putin de trecut. Am fost crescuta cu Spike si Parazitiii, le ascultam melodiiile uneori si nevrand, sora il iubea pe Spike, nu o pot cantrazice e fenomenal, am crezut ca in prezentul ,actualul viitor cum ziceam atunci o sal urasc si no sa ascult niciodata Hip-Hop, dar acum respect ce ma invatat surioara. A stiut sami arate de mica MUZICA BUNA!]
     Inchidem paranteza cu indiferenta si continuam cu putina aroganta. In viata cica nu e bine sa depinzi de cineva pºm dar cine mai plange, zambeste, sta cu noi? Alaturi de cine mias impartasi sentimentele?!? Asa raspundem scurt la intrebari, avem nevoie de X. Prietenul minunat, de nedespartit etc etc. Sau poate nu? Iar sub semnul intrebari. Nu dependentza omule pritenie, pritenie simpla.Dar stim sa nil alegem? Nu, NICIODATA, dece? Chiar si noi ne putem insela singuri pe sine apai altu ar faceo cu nepasare si multa dragoste. Poti incepe prin a te imprieteni chiar cu dusmanul, el iti poate deveni ceeea ce nu ai crezut vrodata ca e....
     Toata viata nostra este ``Sub semnul intrebari’’, Stiati? Nu? Aflati acum! <Cautati raspunsuri si singuri>!

Va continua...

Un comentariu:

daniela spunea...

deci eu inca il mai iubesc pe spike ! vreau sa fie clar !!!! si pe tine te iubesc mult !!!!! vreau sa fie clar !!!! siiii ma bucur ca macar tu ai apreciat muzica buna (daca vecini nu =))))

suri meu iubitttt