23 noiembrie, 2011

Absenta ta'x


     Nu o sa continui povestea, o sa explic sentimentele traite in aceste clipe <<Groaznice>>!
     Absenta ta? Imi sfasie viata! La propriu. Figuratul e demodat, parere proprie. Cum e fara tine? Paradisul, din privire. Dar nui asa, nu sunt robot sa te uit in 2 ore. Sunt fata, la ultima verificare, stiu sa plantez sentimente in ceva care a fost real si deneuitat odata. Trecutu masiiii. Urasc cuvantul <<Trecut>> imi da o senzatie de neliniste, lasam, deale mele, ne intoarcem in prezent, tu fericit eu ‘’pft’’! Nu pot spune ca imi e foarte rau, nu par foarte rau, am invatat treptat sami ascund tristetea sub un zambet fals pe care mai noi toata lumea il crede si il accepta! Dar stie cineva ca nui adevart? Ii pasa cuiva? Nu, niciodata! Cum am scris intr-o postare anterioara ,,Eu nu sunt importanta’’. Nare rost sa vb iar de ceam scris. Acum, cand gelozia asta ma facut sa nu mai vreau nici sa mai vb cu tine ma facut sa inteleg cat de rau poate fi cand te stiu departeeeeee, departeeeeeeeee. Gelozia? Punctul meu slab. Da, am fost sunt si voi ramane. Dece? Doar asa imi pot arata interesul si dragostea fata de cineva, in cazul de fata de tine. Acum intrebarea este esti inca toata inima mea sau ai ramas doar o pata numita <<TRECUT>>?
Incheiem scurt,
Te iubesc;x!

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu'mi place fraza după - încheiem scurt -.
:-w.

dar lasă, că astea trec măi mădiii, o să vină alţii. atunci poate tu ai să'i răneşti.
hai că poţi :>.
:* !