04 ianuarie, 2012

Vreau<->Te vreau!

Dacă tot am intrat într'un nou an, mi'am făcut listă cu dorinţeeee:



Vreau să'mi public o poezie într'o revistă.:X.


Vreau să treci la MATE xD.


Vreau să zâmbesc mai mult.:]


Vreau să nu mai fac oameni să sufere.:]


Te vreau pe tine [După ce o să învăţ să iubesc., deja vreau prea multe] :[.


Vreau să îmi ridic media la şcoală, nu'mi ajunge nimic.xD.


Vreau să'mi descopăr un nou talent.:X.


Vreau să îmi fac doar prieteni adevăraţi.:!


Vreau să fiu înconjurată doar de lucruri frumoase.;X.


Vreau să nu mai plâng după nimeni.:]]


Vreau să nu mai greşesc în exces. xD.


Vreau să mă maturizez mai mult. /:)


Vreau 1000 de vizualizări pe blog. ;D.


Nu mai vreau gânduri sinucigaşe.xD.

.................................................................................................................................................>



Niciun comentariu: