19 ianuarie, 2012

Un singur eu.

Viaţa mea e distrusă. Dar stai am uitat, nimănui nu'i pasă, dar şti de ce? Pentru că sunt un nimic, un obiect nefolositor. Doar o fantomă rătăcită în critici, sentimente şi aroganţă. Sunt o persoană prea complicată. Eu pot trăi o zi doar cu aer, vise şi un pachet de gume, voi NU. Eu mă pot tăia fără să fiu emo, voi NU. Eu pot să înghit tot ce'mi zici, voi NU. Şi mă opresc. De ce atâta eu fără rost? Aşa degeaba? De ce atâta ură în jurul meu, cu ce am greşit să nu pot fi tratată cu un bob de respect. Am 2 mâini, 2 picioare şi o inimă, sunt normală dar diferită în stilul meu. Înghit tac vă ascult, criticaţi doar de asta sunte'ţi buni, dar nu uitaţi nu uit, am vărsat o lacrimă pentru vine , o vei şterge de pe jos cu limba în viitor. O altă problemă a altora cu mine, ascult Spike, aşa şi? Ascult detoate, fară amărâtele alea de manele. Dar cu hip'hop am crescut, sunt fată , înjur şi? Eu pot fi doamnă! Dacă sunt pe tocuri şi te văr de la înălţime eu tot te înjur. Pot fi şi ok cu tine, arâtă'mi ca vrei asta.
Nu sunt ceea ce par, sunt un copil închis într'un bar cu viaţa lui în palmă. 

Niciun comentariu: