06 august, 2011

Viseeeeeeeeeeeee:x

2 zileeeeee:x


Revenim...Asa cum vam promis azi o sa va impartasesk niste ganduri si idei deale mele despre Viseeee...


Viseleee pentru mine sunth....ca o picatura de apa, care in cazul in care nu vrei sa le indeplinesti se evapora!!!Dispar repede din viata da daca nu le vrei!!!Tine minte ,,~~Dispar repede~~``!!! Nu mi-ar ajunge o zi satzi povestesc toate visele mele..Chiar shi cele mai ascunse ganduri ale mele au vise...Dece? ,,~~Pentru ca eu stiu sa visez cu tot sufletul!!!~~``


In momentele cand sufar shi plang doar visele ma mai incalzesk...Ele stiu sa ma faca sa zambesk...Acestea numi fac rau...Imi sunt propria familie...Acum voi puteti zice ,,Dar ele nu tin de foame de seteeee,,...Stiu asta m.am impakat cu acest gand numai ca eu va pot zice ca ele tin de cald!!!


Visele nu pot zbura singure!!!Trebuie sa le dam aripiiiiiii...Vretiiiiiii? Sa ni le indeplinim asa le vom putea invata sa zboareeeee....


Dar daca ele nu se indeplinesc cu ce scop sa mai visem?Offff:( ce intrebari stupideeeee...daca nu le dai o mana de ajutor vrei sa se indeplinesca? Paote asta vrei tu, dar ele se vor evapora atunciiii!!!


Gandestete ca ~~Aceste mici vise sunt ca niste copiii care au dreptul la viata asa ca ajutale sa traiasca~~


To be continued!!!

Niciun comentariu: