26 august, 2011

Ochelariiii;x

Bunaaaaaaa, ce zi frumoasa azi!!!


Soarele stralucesthe cu putere fiind printre ultimile zile de canicula, eu ma pregatesc de scoala, mda vine si ea doar 16 zile si greau incepe iar x[


Azi am o poeziii mai lunguta si fara sens zik eu .x


Am o pereche de ochelari MoV [mov fiind culoarea mea preferata xD] iar ei de cateva saptamani au inceput sa ma faca sa vad lumea altfel xO


Sigur nu itelegti dece zis astha dar astha e purul adevarat in momentul in care imi pun ochelarii nu mai vad toate rautatile din Romania sau mai bine zis nu mai vreau sa le vad?


Nu stiu nici eu, dar ma bucur ca imi sunt de folos!!!


Va pot zice ca , acesta culoare are o putere pozitiva asupra mea, nu mi-am ales o culoare preferata ca toti cei lalti si nici nam furato pe altora...


<Mi-am ales culoarea care ma caracteriza>


Purtand sau fiin in preajma acestei culori ma samp in sigurata!!!


Sigur nu o sa prea intelegeti ce am vrut sa zik dar nu mai conteaza trecem la poeziie


Viata prin ochelariii mei MoV ;x


1.Viata este grea
A mea , MoV si rea
Incerk sa trec prin ea
Ca pisica prin perdea^


2.Visez, so vad mult mai usoara
Sa-mi pun ochelari,
Sa scot dolariii
Si, sa no mai vad cum infioara.


3.Aceea culoarea MoV inchis
Ma face sa vad totul deschis
Ma ajuta sa zbor
Si alaturi de ea de ei nu imi mai e dooor^


4.Or fi ei mici
Dar pot sascunda rautati,
Sa-ti arate tot ce e frumos
Ca sa nu mai privesti totul ca un copil ochios!!!






Sper sa va placa xD


Mie una nu mi se pare prea reusita dar merge .x


PaPa;x

Un comentariu:

daniela spunea...

ce tare se e poza de profil a blogului !!! f tare !!! pop ! si dragut articolul