23 august, 2011

Dragostea de cartiiiiii;x

Eu shi Cartileeeee? Nu prea va vine sa credetzi nu? Nici mie:d


Totusiii se intampla shi astha...Eu citesk <Cu drag>


Poathe cartea lu Jules Verne ma schimbath sau poathe dorinta de Jurnalist...<?>


Nici eu nu scriu exact dar totusi sa trecem de capitolul Viata mea shi sa va scriu o poeziiieeee;x

Acea carte a mea 




1.Pe podeaua goala
Intr-un colt uitat de toti
O carte suparata rasufla usurata
Ca na fost furata de hoti.

2.In ea, o speranta mai-nvie
Stie ca intr-o zi de ea ma voi apropia
Asa ca ramane devodata mie
Cu dorinta ca no voi uitata.

3.Acolo jos, peacea podea
Unde sta acum ea
Citeam cu entuziasm o carte
De care toata viata am avut parte.

4.In inima mea
Este loc si pentru ea
Asa ca voi incerca
Si filele-i voi bucura.

Nici prea mika nici prea mare nu?

E sper sa va placa...:)

Papaaaaaaaa;x

Niciun comentariu: