05 august, 2011

My dreams:x[X2]

Bunaaaaaaa....My dreamsss shi azi...:)


Nu stiu daca vam zis dar ma pasioneaza sa privesk cerul...Mi se pare o minunatzie a naturiiii:x:x


Voua nu va place?


Poezia de azi se numestheeeeee,.........


Steaua mea:x


1.Visez sa prind o stea
   So duk in lumea mea
   Sai arat cum e viata
   Cu bine cu rea.
   Sai zik prin tot ce.am trecut
   Sa ma spovedesc de tot ce.am facut.
   So invat sa iubeaska
   Si cum trebuie sa traiaska.
   O sa am grija de ea
   Ca de mama mea
   O sa fie amea avere
   Si no so dau oricui me-ar cere!!!
   
E 00:11 shi sunth pe cer niste stelutzeee minunathe o sa mai scriu putin dupa o sa fug sa le privesc.


Azi o sa va dau si un sfat...


,,Bucuratziva shi de frumusetile naturiii nu doar de porkariiii!!!,, Asa imi spune mama sa iubesk shi natura shi so pretuiesc pentru ca e deosebitaaaa!!!


App....sa evadam putin de la subiect Martiiiii 9-Augusth esthe ziua mea:x:x:x asa ca de azi o sa postez in fiecare zi shi sper sa numaratzi zilele alaturi de mineeeee:) 3 zileeee:x


Ne vedem maine cu un mik documentar despre viseeeee:x:)

Niciun comentariu: