23 august, 2011

O schimbareeee^^

Nu am mai scris de multh ^^Imi cer scuze^^ dar timpul nu mi.a permis sa ma va bucur cu noile mele poeziii!!!


O sa incerc pe cat posibil sa recompensez tot;x


Zilele acestea, plimbare mea la Sibiu shi absenta dupa Blog ma schimbat =>


Nu va ganditzi la ceva rau!!!


Ma scimbat in bine [Cred]...De azi o sa fac doar ce e bine shi no sa mai fac pe nimeri sa fie suparath din cauza mea...Dc? Pentru ca nu se merithaaaaa:(


O schimbare cu adevarat importanta in viatza mea!!!


Poathe shi dorinta de <Bine>,<Curaj>,<Dragiostea de cartiii> shi etc mia influentat atitudinea in bine...


Dar nu pot fi sigura de acum cat de schimbata pot fi asa ca vom vedea pe parcurs...


Tot ce visez esthe ca Voi cei care imi vizitati blogul sa.mi fiti alaturiiii;x


Revin;x

Niciun comentariu: