18 iulie, 2011

Vise? Ce ori fi?

Vise? La ce ma refer oare cand zic vise? Sigur nu stiti si sincera sa fiu nici eu nu prea stiu:D... Dar pentru voi m-am documentat asa ca haidetzi sa aflam impreuna...

Vise...ceeea ce iti doresti cu adevarat dar nu faci un efort asa de mare ca sa le indeplinestiii

Dece?...Buna intrebare, indrazneste shi vei reusiii...asta e motto-ul meu


Nici eu nu ma pot lauda ca am incercat mereu ata de moolth incat mia reusith uneori m-am lashat baltha


Un vis implinit este un vis pentru care ai muncit mult!!!


Vatzi gandith vrodata ce vise avetzi? Mai avetzi timp shi pentru vise? 


Foarte pacat dar adevarat...in ziua de azi nimeni nu se mai gandeste la visele sale...


Eu una sunt de parere ca ar trb sa ne facem timp shi pentru ele...Voi ce ziceti?


Dece sa neglijam un lucru atat de important?


Peste 50% din populatia Romaniei nu mai crede in vise...Ei spun ca decat sa spere la ele shi sa fie dezamagiti ca nu sau implinit mai bine nu mai au.


30% inca nu au auzit de vise.


Shi din pacate doar 20% isi indeplinesc visele.


Acum intrebarea e...Ce putem face?


La acesta intrebare astept sa raspundetzi voi...


Si cam atat pentru azi ne mai vedem shi maine, pana atunci ca nu uitatzi ,,Visatiii,, papa:)


Niciun comentariu: