09 iulie, 2011

Salutareeeeee

Pe zi ce trece am început sămi dau seama cat de rea este lumea asta shi că poate uneori doar un lucru mărunt te face fericit. Pe mine , una marea mă face să zâmbesc.


                                                                   Marea


                                                            1. O adiere mă apasă
                                                                     Valurile nu mă lasă
                                                            Încearcă să mă ducă acasă
                                                                     Dar mie numi pasă.


                                                            2.Nisipul fierbinte
                                                                     E atat de cuminte
                                                            Lasă marea să-şi arate 
                                                                    Toata splendoarea ce poate.


                                                            3.Mereu pe langă valurile curate
                                                                    Mă voi simţi de casă aproape
                                                            Nu voi duce lipsă de mangâierile calde
                                                                    Care le primeam de la cei dragi aparte.



Niciun comentariu: