18 iulie, 2011

Bunaaa Lumeeee:X

Ce vreme calduroasaaaa e buna de dapanath amintiri nu? Si eu am amintiri dar nu prea frumoase...din pacate:[ ... cred ca ati observath ca toate adik cele mai moolthe din poeziiile mele sunt priste nu? E va promith ca urmea in curand shi una frumoasa shi foarte vesela dar nu stiu cat de curand:D .... Shi revenim la amintiriii cred ca va place sa depanatzi amintiri cu prieteni nu? Shi mie numai ca nu prea am ce povestiii..In fine lasam vrajeala hai sa trecem la poexie:x


Amintiriiii


1.Incerc sa uit 
   Prin tot ce-am trecut
   Incer sa zambesc
   Pentru ca traiesc.


2.Adumi Doamne aminte
   Clipele frumoase.
   Acum sunt doar niste cuvinte
   Dar atat de duioase.


3.Gandindu-ma  la trecut
   Pe care cu mana pe inima iti spun, nu lam vrut
   Incerc sa realizez ca nu mai conteaza
   Nu e lafel de important ca un vis ce urmeaza. :x

Niciun comentariu: