20 iulie, 2011

Bau:x

Au trecut vro 2 zile de cand nu am mai postat ceva nou urat din partea mea:(...


Deci trebuie sa venim cu ceva nou shi interesanth nu?


Da... Azi vorbim despre ,,Dorinte,, 


Dorinte=Vise=Planuri ... Tot pe akolo:)


Sa incepem cu poeziiia

Dorinteeeee

1.Am o 100o de dorinte
   De vise ne-nplinite 
   De ganduri ascunse
   Cu fericire unse.


2.Astept ziua in care se vor implini
   De foaia pe care sunt scrise ma voi desparti
   In viitoar de ele voi vorbi
   Si vor ramane doar niste amintiri.


3.Imi trebuie doar putere sa lendeplinesc
   Un pomisor, trebuie, eu sa sedesc
   Cu el lumea sa privesc
   Si la dorintele mele sa ma gandesc:)

Pomisor? Ciudath nu? Eeeee...este chiar ceva foarthe interesanth. In viziunea mea personalizez pomisorul ca un priten deal meu....El imi poate indeplini dorintele...Fara acestha nu pot trai...El insemna tot pentru mine...


Mdeah cam atat pentru azi ne mai vedem cu o postare cat de curand sper:):x

Niciun comentariu: