17 iulie, 2011

Bunaaaaaaaa:x

Pffff, nu am mai scris de mooolt deci trebuie sa vin cu ceva nou nu? La ce va asteptati iar la o poezie care nu are legatura cu nimic nu? E azi faceam altfel o sa scriu o poezie care are legatura cu titlul blogului. Si acum va ganditi mdeah o poezie despre vise ce mare lucru nui asa? E pentru mine inseamna mare lucru deoarece e un mic adevar din viata mea. Deciii sa no mai lungim mult si sa vio arat.

Viseeee

1.Poate intr-o zi,
   Fericita voi fi,
   Bine voi trai
   Si no sa ma mai gandesc ca voi muri.

2.Acea zi e departe
   Niciodata nu va fi aproape
   Un vis care nu se va indeplini
   Si de el curand ma voi desparti.

3.Traiesc inconjurata de ganduri ascunse
   Nimeni nu trebuie sa stie ce imi doresc
   Nici macar ce gandesc
   Sa raman secrete , pe veci , in inima mea inchise.

Va placut? Eu una sunt f curioasa:), ast comentari bye bye:x

Un comentariu:

A.P. spunea...

poezia e buna!dar imi pare prea trista!:[