01 martie, 2012

Iubire ca para.

Mesaj către inima mea:

,, Opreşte'te Mădălina, gata, lăsă vrajeala lacrimile aberaţiile, basmul tău s'a sfârşit şi punct. Nu rezolvi nimic aşa.,,

Opreşte'te făăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă'

Tăieturi, lacrimi, dureri de cap, pentru nimic, nu ştiu ce e în capul meu când fac aşa nu înţeleg de ce nu incerc să las lumea să fie fericită. Am ajuns un nimic, o pastilă fără gust. Trebuie să mă împac cu gânduş că nu tot ce'mi doresc, primesc, că nu sunt decât o anonimă nimic mai mult.

Pentru ea:

,,Nu vreau să mă cert cu tine, nu suport să plâng pentru tine, să te văd supărată pe mine, NU,NU,NU,NU! Vreau să ne înţelegem bine, iartă'mă pentru azi.,,

Am rămas doar cu nişte pete de lacrimi pe obraz, le şterg încet şi închei scurt:

Îmi iubesc prieteniii.











Niciun comentariu: