22 februarie, 2012

Pusculita sperantei e goala.

Scumpiiii zâmbeşte'mi cum numai tu şti so faciiiii.
Nu mi s'a schimbat viaţa brusc ca să am motive să zâmbesc, dar vreau să primesc zâmbete şi dragoste ca să pot oferi ceva. Gata cu bunătatea, te mai poţi duce şi dr^^'u ştiai? Nu mai sunt mică, sau măcar refuz să cred că mai sunt mică. Puştoaica din mine s'a maturizat, puţin nu te gândi la multe. Speranţele la făt'frumos, s'au evaporat. Dar cu plecarea lor pot trăi liber. Tot cei frumos durează al dr^^'u de puţin, a fost, rămân doar cu amintiri de care cu sinceritate vreau să ma dezlipesc. Simt că nu se mai merită dragoste pe bani mărunţi. Gata cu copilariile, cu aceea fetiţă prostă care şi'ar fi dat şi viaţa să te vadă fericit, e rândul altora. Nu îmi e greu să iubesc, mai greu îmi ie să zâmbesc. Pun STOP greşelilor, până aici va fost luavar dr^^'u de nesimţite simţeam că nu mai scap de voi, vă ţineaţi ca scaiu.
Pa trecut, zâmbeşte'mi viitorule.

Niciun comentariu: