14 februarie, 2012

Planta'ti vise in ganduri interzise.

Revin în forţă, după 3-4 zile fără pc, vreau să vă vorbesc destul de liber azi şi să mă prezint în felul meu, vreau să înţelege'ţi cine sunt cu adevărat.
Eu:
- 2 mâinii, 2 picioare, o inimă. [Până aici lafel.].
- Mov. [Într'un cuvânt zis, asta zice tot.].
- Plină de ,,Ce sunte'ţi voi?!? [Explicaţie: Nu pot crede în pritenii, adică sunt dezămăgită de toţi odată şi e prea groaznic, în rest îi iubesc, îi iubesc enorm, tot dacă nu le zic nu le arât, îmi ajunge să ştiu şi să simt asta eu.]
-Trist. [...dar adevărat. Mda mai mereu tristă, greu şi rar mă vezi zâmbind, nu crede în falsităţile mele.]
-Visătoare. [Speranţa moare ultima, visez că într'o zi o să'mi fie bine, fac asta din simplul fapt că îmi încălzeşte sufletul.]
- Ciudată. [Poţi nega asta, eu mă cred destul de ciudată. Iubesc cuvântul moarte tot dacă ,,nu vreau aşa de mult să mor''....].
- Aberând în realitate. [Chiar şi aici în lumea voastră, normală, îmi permit sa aberez.].
- Ascultătoare. [Spune'mi tot ce ai pe suflet, no să te judec o să te ajut.].
- Plină de trecut. [Dă pe afară, nu pot privii viitorul, nici măcar cu ochii trişti, sunt închisă în trecut, adu'mi tu lacătu.].
- Rătăcită în sentimente. [Nu mă întreba de sentimente, nu am un răspuns nici pentru inimioara mea, apăi pentru tine.].
- Lacrimi. [Sunt destul de sensibilă, asta am aflat şi eu recent. Întotdeauna înconjurată de lacrimi, dar aşa mă descarc eu.].
-Pierdută în lumea mea. [Văzând că doar încurc în lumea voastră perfectă, mi'am creeat propria lume, una plină de poezii şi tâmpenile mele.]


Nu are rost să mai continui. O zi a îndrăgostiţilor cât mai frumoasă.
[Nu aveam cum să ocolesc acestă zi, destul de oribilă pentru mine.]

Niciun comentariu: