21 iunie, 2013

Pur și simplu ”SFÂRȘIT”

1.Când ceasul despărțirii a sosit
C-o ultimă lacrimă plină de amintiri
Noi spunem adio la timpul folosit
Și lăsăm în urmă multe, multe trăiri.

2.Dar nu plecăm așa fără-o amintire
Un trofeu simbolic nu-i o uimire
Continuăm cu prezentarea
8A-u fă-ti intrarea.

3.Cu pași timizi, acum 8 ani
În curtea aceleași școli
Cu-n ghiozdănel micuț în spate
Am cunoscut această cetate.

4.Nițel mai mare m-am făcut
Acum pe toți am cunoscut
Prostiile încă nu au început
La ore toți profesorii am satisfăcut.

5.Ușor ușor cu pași mărunți
La ore am început să mut munți
Dar la capitolul purtare
Eram băgat la audiere.

6.Când deja toate îmi erau clare
Și din toată școala eram cel mai mare
Problemele au apărut
,,MOCANU a făcut!”.

7.Acum ne-ntoarcem în prezent
Unde vă mulțumim că n-am rămas niciunul repetent
Mereu ne-ați sprijinit și ne-ați iertat
Cu toate că niciodată n-am meritat.

8. Dragi prosefori scumpii colegi
Acest 8A de va greșit
Iertare-și cere în ultimul moment
De acum el fiind pentru mult timp absent.

9. Nu mai avem atâta haz, știm
Ne ștergem lacrimile de pe obraz
Și vă lăsăm cu-n ultim gând
În urma noastră vrem să vă vedem zâmbind.


Niciun comentariu: