12 septembrie, 2013

Iubire în pași de vals.




 ”Gelozia = Sentiment chinuitor și obsedant pe care îl provoacă în sufletul cuiva bănuiala sau certitudinea că ființa iubită îi este necredincioasă . ”

Sentimentul ca ma pierzi. Greseala vietii tale. Sentimentele mele fata de tine zburda in preajma mea , nu te dau pentru nimic si nimeni, nu-mi pierd motivu zambetului. O privire si totul in mie invie , o atingere si totu misca acolo in inima, de ce sa dam gres ? De ce sa ingropam sentimentele ? Ce-i cu neincrederea asta ?  Inima mea nu ti-a dovedit ca te iubeste ? Vino si tine-o in brate o sa-ti dai seama tot ce are ea pentru tine si are ce-i mai bun. Nu te mai gandi ca ma uit dupa alti, sunt mica ma multumesc cu ce am si am ce-i mai bun. Iarta-mi teama, iarta-mi respingerea, iarta-mi frica, iarta-mi frica de ”dragoste” . Hai sa ne intelegem reciproc sa fie bine, hai sa ne schimbam unul pentru altu si sa ne iubim cum stim noi mai bine. Hai sa lasam ”autoritatea” si sa fim fericiti, nimeni nu e sefu nimanui, nimeni nu face ca nici un parinte. Hai sa avem grija unu de altu, dar sa nu ne deranjam . Copila din mine striga ”iubeste-l” in ciuda a tot ce-ti face, ia-ti da mereu inca o sansa, nu mai tipa la ea, nu merita, iubeste-o cum sti tu, alint-o, ai grija de ea, nu te comporta cu ea cum te comporti cu o curva. Ea e altfel, ea iubeste altfel, ea e mofturoasa, ea te respinge sa vada cat o doresti, ei ii e frica de dragostea ta, ei ii e frica c-o s-o lasi pentru o curva cu ”figuri” mai mari, ea e speciala. Nu cred ca ti-ai dat seama, dar nu e ca celelalte. Ea te iubeste diferit, ea vrea sa te schimbe pentru binele tau nu pentru al ei, ca poate tu o s-o lasi pe ea, dar te pregateste pentru urmatoarele, ea te iubeste in pasi de vals, ea te simte altfel, cand e cu tine ea e altfel. Iubeste-o, asta o face fericita, nu tipa la ea, intelege-o, nu te lua de ea, o doare ii plange sufletu nu-ti zice, tace tine in ea si isi face rau, nu cred ca vrei sa-i faci rau asa ca comporta-te cu ea cu sti tu mai bine. Ea are o inima pentru tine pana cand va inceta sa bata . 

Niciun comentariu: