30 octombrie, 2012

Încă te întreb dacă mă vrei cu trup”u sau inima.

Hei fericire M-AI GĂSIT!
Unde fugi?!
LAȘO!

S”a dus și fericirea de 5 minute, dar încă zâmbesc, am un as în mânecă:)!
Nu pot să cred că dragostea mă omoară, nu știu ce e aia dragoste, cuvânt străin, nu îl caut în dex pentru că fiecare are definiția lui. Când m-am îndrăgostit de tine am spus ,,AM GĂSIT DRUMU CĂTRE RAI” o voce a răspuns ușor ,,țeapă copilo”. Nu am auzit-o, iar acum uite-mă nici eu nu mai știu ce fac unde fac cum fac. Oftez și spun ,,L-am uitat e clar” dar sufletul îmi țipă NU MAI MINȚI, nu e așa ușor. E o luptă între 2 părți ale corpului foarte importante INIMĂ și CREIER, și cum observ că ai uitat am doar o inimă, ți-ai permis să mi-o distrugi acum trăiește ca un bătrânel de 85 de ani, încep să înțeleg ce e și cu durerile de cap, și creierul vede că nu mai merge așa. 

Spune-mi că mă urăști
Doar fă-o
Spune-mi că nu mă suporți
Doar fă-o.

Doar nu mă mai minți
Nu mă mai amăgi
Sau dacă vrei să nu mai fie dureros
Minte-mă frumos!

Niciun comentariu: