16 septembrie, 2011

Interviul unui fan ;x

Buna, pentru ca de cateva saptamani am o noua pasiune ,,Jurnalismul,, azi vam pregatit ceva interesant!!!
Iam luat un mic interviu [un mic debut de.al meu] prietenei mele Veronica, ea precum spune este o mica fana a blogului meu:)


Hai sa va arat shi voua parerile ei!!!


[Madiii] -Buna Veronica, am auzit ca este un micut fan al blogului meu. Este adevarat?
[Veroo] -Foarte adevarat ;D
[Madiii] -Ce iti place in mod deosebit la el?
[Veroo] -Poeziiile...;x
[Madiii] -Blogul meu are un nume interesant, zic eu [Viseee], ce parere ai tu despre asta?
[Veroo] -Ma amuza!
[Madiii] -Tu visezi, ai vise?
[Veroo] -Mda,...foarte multe ;D
[Madiii] -Iti place mai mult sa visezi sau sa fi cu picioarele pe pamant?
[Veroo] -Hmmmmm....ambele!
[Madiii] -Cu ce asemeni visele?
[Veroo] -Cu realitatea ;)
[Madiii] -Stiii, despre poeziiile mele ce parere ai?
[Veroo] -Interesante dar in acelasi timp ciudate.
[Madiii] -Multumesc, a fost o placere sa discut cu tine!
[Veroo] -Multumesc si eu, si te mai astept cu alte interviuri!


Uite asa!!! Am facut.o si pasta!!!


E doar primul interviu vor mai continua!!!


Azi va las PaPa!